![](/media/lib/120/n-ksiazka-6d0e31bda531c049f65353a097c45f1b.jpg)
Zakładka przypomina o książce
18 lipca 2014, 11:41Wydawnictwo Penguin Books rozpoczęło kampanię Tweet For A Read. Jej główną bohaterką jest zakładka do książki, która wysyła użytkownikowi tweety z przypomnieniem o porzuconej lekturze.
![](/media/lib/197/n-keloptic-vangogh-b5d6e03b832bd52b0d02b4822a799f70.jpg)
Impresjonizm do poprawki
10 czerwca 2014, 14:38Postrzeganie świata z perspektywy impresjonistów może być przyjemne, gdy człowiek ma wybór: sięga po album ze sztuką albo idzie do muzeum. Problem pojawia się, gdy plamy koloru pokrywają pole widzenia cały czas. Bazując na tym toku myślenia i ciągnąc watek nurtów w malarstwie, paryska filia agencji Y&R zaprojektowała dla firmy optycznej KelOptic kampanię reklamową pt. "Zmienić impresjonizm w hiperrealizm".
![](/media/lib/115/n-woda-96d624233ccfc58e212a72229a31d7ab.jpg)
Zakrętka z przypominaczem
30 maja 2014, 12:11Ludzie bywają tak zabiegani, że zapominają o piciu. By zapobiegać odwodnieniu, przy okazji reklamując konkretną markę wody mineralnej, zaprojektowano jednak ostatnio specjalną zakrętkę do butelki z wyskakującą co godzinę chorągiewką.
![](/media/lib/196/n-platforma-03a850715e4a947ffde05d7a54471d3d.jpg)
Ruch to pieniądz
26 maja 2014, 13:59Rosyjski Alfa-Bank nagradza swoich klientów za prowadzenie zdrowego trybu życia. Motywuje ich do ruchu wyższymi stopami procentowymi. Online'owa platforma Activity powstała we współpracy z moskiewską 42 Agency.
![](/media/lib/196/n-herbatka-rumiankowa-e06d8ba8be593c07fd8bfa96715890aa.jpg)
Pokojowa herbaciana transformacja
23 maja 2014, 13:10Uspokajające właściwości rumianku można zachwalać na różne sposoby, ten malezyjskiej firmy BOH jest jednak z pewnością wyjątkowy. Na torebkach herbaty umieszczono bowiem obrazki-symbole stresu, które po umieszczeniu we wrzątku przechodzą "pokojową" transformację.
![](/media/lib/121/n-duzo-krwi-10509b4fa62c906fd6fd0c83059c9181.jpg)
Plakaty ładujące telefony zachęcają do oddawania krwi
15 maja 2014, 12:21Agencja reklamowa Publicis Sao Paulo i Fundação Pró-Sangue stworzyły plakaty z kablem do ładowania komórek, które zachęcają do oddawania krwi.
![](/media/lib/195/n-komiks-na-wlosie-a32e0452a765af3fe5df097024f63f5c.jpg)
Komiks na włosie
13 maja 2014, 06:37Najmniejszy na świecie komiks pt. "Juana Knits The Planet" wygrawerowano na powierzchni ludzkiego włosa.
Misiowy łącznik ze światem
12 maja 2014, 11:36Efektem współpracy brazylijskiej agencji reklamowej DM9Rio i Hospital Amaral Carvalho jest ELO, wyposażony w głośnik mówiący miś dla chorych na nowotwory dzieci, które długo przebywają w szpitalu.
![](/media/lib/192/n-osiris-92da377ba0a9ae601e3919e11847271d.jpg)
Zielone światło dla OSIRIS-REx
11 kwietnia 2014, 10:11Oficjalnie ogłoszono, że NASA będzie kontynuowała misję OSIRIS-REx (Origins Spectral Interpretation Resource Identification Security Regolith Explorer). Celem misji jest pobranie próbek z asteroidy i przywiezienie ich na Ziemię.
Zabawa w kody kreskowe
27 grudnia 2013, 14:50Japońska firma Design Barcode zaprojektowała serię 30 nietypowych kodów kreskowych o tej samej nazwie. Paski nie zawsze są czarne, poza tym oprócz nich pojawiają się różne elementy, np. postaci czy owoce, nawiązujące do charakteru produktu.